pondelok 17. januára 2011

I´m an outlet shopper


Dnes som strávila  deň v jednom outletovom shopping centre u našich rakúskych susedov. Musím sa priznať, že tam chodím pomerne často, a teraz, v období výpredajov, ešte častejšie. Tie ceny a ten výber sa nedá vôbec porovnať s tým, čo ponúkajú naše obchody. Napríklad taký Guess. V prvý deň otvorenia sa tam tušim hovorilo len slovensky. A ani sa tomu  nečudujem, keď u nás, v  jednom  obchodnom centre pri Dunaji, sú ceny aj v 50% zľavách oveľa oveľa vyššie. A polemizovať o tom, či sú aj úmerné kvalite ani nebudem. Kožená kabelka je kožená kabelka a žiadna syntetika hoci aj za 170 sa jej v trvanlivosti nevyrovná. Ale o inom som chcela...Nepotrpím si na veci z najnovšej kolekcie, takže je mi úplne jedno, či je to minuloročný model alebo má za sebou tých sezón viac, buď sa mi páči, alebo nie. O to viac ma potešilo, keď som tam zrazu uvidela Burberry kabelky z minuloročnej sezóny SS 2010, ktorou som bola unesená už minulý rok. Som síce z tých, čo si radšej našetria na jednu alebo dve poriadne kabelky ako ich mať plnú skriňu na úkor kvality, ale pôvodná cena pohybujúca sa okolo 900 išla predsa len  mimo môjho rozpočtu. Keď  som si  však pozrela novú, outletovú cenu, ktorá bola len zlomkom tej pôvodnej, neodolala som, a z obchodu som si ich odniesla dokonca dve. A aký je váš názor na outlet?

Burberry sling bag v koženej verzii:



  

a klasickú  Burberry sling bag nova  check:

3 komentáre:

  1. A kolkože to je presne, tá "zlomková cena" ? :) Inak súhlasim, ja tiež jednoznačne preferujem kožu. Lebo koža je koža :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Za koženú som zaplatila 150 E a za nova check 220 E. Nie je to síce až tak málo, ale myslím, že ich budem ešte velmi velmi dlho nosiť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne to teda pride vela za taku tasku...
    ale podla mna je parndorf ak si bola tam dost predrazeny...
    a pravda, kozena kabelka je kozena kabelka :)

    OdpovedaťOdstrániť