piatok 14. januára 2011

Ako začať - časť druhá

Dlho som rozmýšlala nad tým, akým smerom sa bude uberať tento blog, a preto som si dala dlhšiu pauzu v jeho písaní. Nakoniec som sa rozhodla, že sa budem držať takých tých tradičných "postupov", ako je ukazovanie outfitov alebo vecí, ktoré ma zaujali a stoja za zmienku. Nemyslím, že prinesiem niečo novátorské do tejto oblasti, ale aspoň sa tu budem môcť vybúriť:)) Mám totiž jednu obsesiu, a tou je nakupovanie...a hlavne nakupovanie topánok. Áno, aj ja patrím medzi tie shopaholičky a nebojím sa to priznať. 

2 komentáre:

  1. Povedené fotky, škoda že jsou tak malinké, nevyniknou tolik. Jinak to prostředí, barevné ladění s ním, fakt pěkné.

    líbám xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. P.S. jejda pardon, omylem jsem to poslala ke článku pod:))

    OdpovedaťOdstrániť